Welkom op mijn reisblog!

27 maart 2019 - Elst, Nederland

Beste lezers,

Welkom bij mijn blog! Mijn naam is Sophie Zeij, ik ben 18 jaar en zit in het derde jaar van de opleiding verpleegkunde op het ROC Nijmegen. Op 23 april ga ik met vijf andere meiden naar Ghana om hier in een ziekenhuis stage te gaan lopen.  Verder gaan we ook met clinics meelopen, dit houdt in dat we naar omliggende dorpen gaan om pasgeboren kinderen te controleren en vaccinaties te geven. Ook gaan we één keer in de week voorlichting geven op een basisschool. De voorlichting kan gaan over hygiëne, maar ook over seksuele voorlichting.

Ik neem jullie graag mee met mijn avonturen ,veel leesplezier!

1. Reislogger:
    27 maart 2019
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Margot:
    Ben heel erg benieuwd naar je verhalen en foto’s!
  3. Daphne:
    20 april 2019
    Leuk Sophie! Kreeg een berichtje van Petra door. Ga je heel graag volgen, reis ik een beetje mee, Haha! Fijne tijd, maak er waardevolle herinneringen van en góede reis!
  4. Huub Maas:
    24 april 2019
    Goed bezig Sophie! Mensen helpen is zingevend en het verbreedt je horizon. Ik ben benieuwd naar je verhalen.
  5. Paulien Dulos:
    5 mei 2019
    Wat spannend allemaal Sophie! "Proef " uit je verhalen dat je erg geniet, heel fijn. Blijf je volgen hoor...lieve groetjes, Paulien en Henny.